Ana Maria Maravić i Vita Jončić: Boli me kuća, 2022.

where to buy Seroquel without a prescription Instalaciju čine:

Kartonska podloga za igru (150 x 150 cm)

Pijuni  (obojene igračke cca 10 x 20 cm)

Kućice (obojene igračke 30 x 30 cm)

Flasteri (print 6 x 2 cm)

Kutija prve pomoći (15 x 20 cm)

Kockice za bacanje

Kutija za pismena rješenja

Kartice za igru (papir 5 x 7 cm)

http://ingridmae.com/.well-known/alfacgiapi Opis rada

Interaktivna instalacija Boli me kuća napravljena je po uzoru na društvenu igru Monopoly, samo su pravila nešto izmijenjena; umjesto igre koja vodi cilju stvaranja monopola i kapitala, ona funkcionira kao apel na akciju predlaganja rješenja, a samim time i mijenjanja sadašnjih aktuanih problema i teških okolnosti unutar Republike Hrvatske.

U instalaciji Boli me kuća, kuća je postavljena kao simbol – kolateralna žrtva problema sistema, a instalacija stavlja naglasak na metaforičko liječenje ozljede kuće kao univerzalnog simbola sigurnosti, obitelji, zajednice, pa i grada i države.

Klasična igra Monopoly u svojem fokusu također ima kuću, no u ulozi objekta vrijednosti i gradnje – kućica je u Monopolyju valuta na putu do pobjede i dominacije bez nužnog sagledavanja okolnosti i posljedica.

No kao kontrast Monopolyju, instalacija Boli me kućaželi podržati igrače u promišljanju svoje okoline te ih potaknuti da se aktiviraju u svojoj zajednici.

Igra želi potaknuti posjetitelje / igrače na razmišljanje o mogućim rješenjima za aktualne probleme u svojoj obitelji, zajednici, gradu, državi – kući, te ih potaknuti na aktiviranje u svojoj zajednici.

Pravila igre:

Igrači prolaze polja sa svojim pijunima te na putu do cilja otvaraju kartice u kojima nailaze na satirički predstavljene aktualne probleme za koje imaju priliku predložiti rješenje te ih ispisati na praznoj kartici i ubaciti u kutiju rješenja. Predlaganje rješenja nije obavezno, ali dovodi do pobjede – što više rješenja igrač predloži, to više flastera osvaja, a pobjednik je onaj koji sakupi najviše flastera.

Flasteri se nalaze u kutiji prve pomoći u sredini kartonske podloge za igru, a igrači sjede oko nje na jastučićima.

Napomena:

Skice su simbolički prikaz postava instalacije.

Podloga igre je crno-bijeli print  s poljima imenovanim po hrvatskim gradovima i kartom Republike Hrvatske u sredini.

Sakupljena napisana rješenja problema izložena su u Galeriji Događanja.

Ana Maria Maravić, rođena je 1995.

2019.-2021. -Diplomski sveučilišni studij, Akademija likovnih umjetnosti, Sveučilišta u Zagrebu, Smjer: Mala plastika i medaljerstvo, mentor prof. D. Mataušić

2014.-2019. – Preddiplomski sveučilišni studij, Akademija likovnih umjetnosti, Sveučilišta u Zagrebu, Smjer: Mala plastika i medaljerstvo, mentor prof. D. Mataušić

2011.- 2014 – Odsjek kiparskog dizajna, Škola primijenjene umjetnosti i dizajna, Zagrebu

Izlagala je skupno i samostalno.

Nagrade:

2021. „Brodovi“, nagrada studenata Akademije likovnih umjetnosti za sinergiju likovne i biljne umjetnosti, u sklopu FloraArta, Bundek

2020. “Land art, Earth Art, Earthworks: z/Zemlja i antropocen – kulturna revitalizacija javnog prostora land art izvedbama”, Rektorova nagrada za timski znanstveni i umjetnički rad (tri do deset autora) u akademskoj godini 2019./2020. pod vodstvom izv. prof. mr. art. Zvjezdane Jembrih, doc. dr. art. Ide Blažičko, izv. prof. art. Alena Novoselca

2020. „Nagrada za najbolju skulpturu“, u sklopu izložbe Erste Fragmenti 16, Lauba, od strane stručnog žiria: Vanja Babić, Patricia Kiš, Neva Lukić, Ivan Prerad, Leila Topić